Garantija
Jei produktas, kurį įsigijote pas mus buvo pažeistas, jį galite grąžinti. Visoms prekėms iš mūsų parduotuvės yra suteikiama tiekėjo/prekės ženklo garantinis laikotarpis.

Šios garantijos yra taikomos nepažeidžiant  įstatymų nustatytos garantijos.

Įstatymų nustatyta garantija reiškia, kad produktas yra toks, kokio vartotojas tikėjosi arba veikia taip, kaip turi.

Žemiau rasite garantinius skirtingų prekinių ženklų periodus:

Parker: 2 metai
Waterman: 3 metai
Cross: viso gyvenimo garantija
Sheaffer: 2 metai
Diplomat: 2 metai
Lamy: 3 metai

Pažeidimai, kuriems garantija nėra taikoma:
- Žala dėl drėgmės ar vandens
- Pažeidimai dėl netinkamo elgesio
- Nusidėvėjimas
- Pakitę produktai

Jei norite grąžinti prekę, visada susisiekite su mumis prieš siunčiant produktą. Mūsų elektroninis paštas: info@onlinepenshop.lt
Kai bus pritarta Jūsų prašymui, prekę galite išsiųsti šiuo adresu:

Penshop
Hoofdweg 635
2131 BA Hoofddorp
Nyderlandai

Jei yra grąžinama pažeista prekė, siuntimo išlaidas padengia Penshop.

Skundai

Kadangi mūsų tikslas yra, kad vartotojai būtų patenkinti, jūs visada galite reikšti savo nuomonę. Mes priimsime visus skundus ir Jus skatiname visada į mus kreiptis.

Skundai dėl sutarties vykdymą turi būti pateikiami aiškiai ir tiksliai per racionalų laikotarpį. Galite pateikti savo skundą raštu, jį siunčiant mums į elektroninį paštą adresu info@onlinepenshop.lt. Tuomet per 7 dienas gausite galutinį atsakymą į Jūsų skundą. Ar Jūs nepatenkinti kaip mes tvarkome Jūsų skundą? Tuomet galite kreiptis į Geschillencommissie Thuiswinkel (Ginčų dėl prekių sprendimo komisija), Postbus 90600, 2509 LP, Den Haag. (www.sgc.nl). Taip pat savo skundą galite pateikti Ginčų Komisijai naudojant Europos ODR Platformą (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).